تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:20
16 بازدید
کد خبر : 208879

افزایش درآمد ۲۳ درصدی صادراتی آریا ساسول در شهریورماه

افزایش درآمد ۲۳ درصدی صادراتی آریا ساسول در شهریورماه

شرکت آریاساسول از فروش صادراتی در شهریورماه سالجاری نسبت به مردادماه رشد درآمد ۲۳ درصدی را شناسایی کرده است. به گزارش نخست نیوز به نقل از بخش تحلیلی پایگاه خبری نبض انرژی، شرکت پلیمر آریاساسول با نماد “آریا” در فرابورس ایران، گزارش عملکرد منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ را در کدال منتشر کرد که بر

شرکت آریاساسول از فروش صادراتی در شهریورماه سالجاری نسبت به مردادماه رشد درآمد ۲۳ درصدی را شناسایی کرده است.

به گزارش نخست نیوز به نقل از بخش تحلیلی پایگاه خبری نبض انرژی، شرکت پلیمر آریاساسول با نماد “آریا” در فرابورس ایران، گزارش عملکرد منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ را در کدال منتشر کرد که بر اساس این گزارش مجموع فروش داخلی و صادراتی نماد آریا در دوره یک ماهه شهریور ماه بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه قبل آن از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

بیشترین فروش این نماد بورسی مربوط به فروش صادراتی به میزان ۲ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان است و این محصولات شامل اتیلن، پلی اتیلن سبک، متوسط و سنگین است.

فروش داخلی آریا ساسول در شهریور ماه ۱۴۷۸ میلیارد تومان برآورد می شود که بیشتر به فروش محصولات به ترتیب پلی اتیلن متوسط و سنگین، اتیلن،پلی اتیلن سبک و سی تری پلاس اختصاص دارد.

مجموع فروش داخلی و صادراتی نماد “آریا” در ۶ ماهه سالجاری معادل ۲۳ هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۶ درصدی برخوردار است.   

شرکت پلیمر آریاساسول در این گزارش کدال در راستای شفاف سازی در زمینه نوع محصول فروش صادراتی فروش و بهای سرویس های جانبی اطلاع رسانی اعلام می دارد که اولا فروش صادراتی اتیلن به صورت CFR صورت می گیرد. همچنین در خصوص طی دوره مالی مورد گزارش، بهای سرویس‌های جانبی دریافتی از شرکت مبین انرژی خلیج فارس بر مبنای نرخ های اعلامی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای سال ۱۴۰۱ و مقادیر مصرف واقعی طبق صورتحساب‌های شرکت مزبور، به صورت علی‌الحساب و ذخیره در حساب‌ها منظور گردیده است. پیگیری از مراجع ذیصلاح جهت اصلاح احتمالی نرخ‌ها در حال انجام است. 

گفتنی است که شرکت پلیمر آریاساسول با تولید اتیلن، پلی‌اتیلن و سایر محصولات پتروشیمی در کیفیت بالا و در محیطی سالم، ایمن و سازگار با محیط زیست، مبتنی بر مدیریت بهینه منابع و ارتقاء سرمایه های انسانی و رضایت همه ذینفعان سازمانی، از جمله شرکت های فعال در صنعت و بازار سرمایه ایران است. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.