تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:16
255 بازدید
کد خبر : 208838

آیفون ۱۴ با قیمت کمتر از روپیه در دسترس است. ۵۶۰۰۰ در حین فروش Flipkart: معامله چگونه کار می کند

آیفون ۱۴ با قیمت کمتر از روپیه در دسترس است. ۵۶۰۰۰ در حین فروش Flipkart: معامله چگونه کار می کند

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Flipkart، یکی از محبوب ترین سایت های تجارت الکترونیک هند، در حال حاضر برخی از بزرگترین تخفیف های فصل جشن را ارائه می دهد. Flipkart Dussehra Sale 2023 از ۲۲ اکتبر آغاز شد و تا ۲۹ اکتبر برای همه کاربران باز است. در طول فروش مداوم،

iPhone 14 Available at Under Rs. 56,000 During Flipkart Sale: How the Deal Works

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ Flipkart، یکی از محبوب ترین سایت های تجارت الکترونیک هند، در حال حاضر برخی از بزرگترین تخفیف های فصل جشن را ارائه می دهد. Flipkart Dussehra Sale 2023 از ۲۲ اکتبر آغاز شد و تا ۲۹ اکتبر برای همه کاربران باز است. در طول فروش مداوم، Flipkart معاملات و تخفیف های عالی را بر روی چندین محصول از جمله اقلام الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ، رایانه های شخصی، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند ارائه می دهد. . برخی از این اقلام با تخفیف قابل توجهی نسبت به قیمت ذکر شده در دسترس هستند. گوشی های هوشمند برندهای مطرح مانند اپل، سامسونگ، وان پلاس، ردمی و غیره در طول فروش با قیمت های پرسودی عرضه می شوند. یکی از گوشی هایی که در این فروش می توانید به خرید آن فکر کنید، مدل پایه آیفون ۱۴ است.

کاهش از قیمت مشخص شده روپیه. ۶۹۹۰۰، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۴ در Flipkart با قیمت روپیه فهرست شده است. ۵۶,۹۹۹ در طول فروش مداوم. این مدل در رنگ های آبی، نیمه شب، بنفش، نور ستاره، (محصول) قرمز و زرد ارائه شده است. جدا از تخفیف فروش، می توان گوشی را با قیمتی حتی کمتر با پیشنهادات بانکی اضافی خریداری کرد.

مشتریان می توانند تا سقف ۱۰۰۰ تومان تخفیف دریافت کنند. اگر در زمان خرید از کارت های بانکی SBI، RBL یا Kotak Mahindra استفاده کنند، ۱۲۵۰. اگر خریداران پیشنهاد مبادله ای را انتخاب کنند، می توان گوشی را با نرخ پایین تری نیز خریداری کرد. آنها می توانند تا Rs دریافت کنند. ۳۹۱۵۰ تخفیف نسبت به سایر پیشنهادات فروش و بانکی در صورت انتخاب مبادله تلفن هوشمند قدیمی با گوشی آیفون ۱۴.

مدل آیفون ۱۴ مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی Super Retina XDR OLED با پشتیبانی از Dolby Vision و محافظ سرامیک شیلد اپل است. اپل این گوشی را با چیپست داخلی A15 Bionic خود بسته بندی می کند. این گوشی iOS 16 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند. این گوشی به یک دوربین پشتی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است که شامل یک لنز زاویه باز و یک لنز فوق عریض است. دوربین جلو با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth برای سلفی و چت ویدیویی همراه است.

آیفون ۱۴ ادعا می کند زمان پخش ویدیو تا ۲۰ ساعت را ارائه می دهد. از Face ID برای احراز هویت بیومتریک با استفاده از آرایه سنسورهای واقع در بریدگی نمایشگر پشتیبانی می کند. این گوشی دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.