تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 19:35
187 بازدید
کد خبر : 208701

رتبه برتر کشور به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان رسید

رتبه برتر کشور به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان رسید

به گزارش ایلنا ،  علی جهانی روز یکشنبه – هفتم خرداد ماه – در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به ارزیابی های ۹ گانه شاخصهای مندرج در ابلاغی مرکز بازرسی و ، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت متبوع با کسب رتبه کامل در تمامی شاخص های ارزیابی صاحب

رتبه برتر کشور به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان رسید

به گزارش ایلنا ،  علی جهانی روز یکشنبه – هفتم خرداد ماه – در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به ارزیابی های ۹ گانه شاخصهای مندرج در ابلاغی مرکز بازرسی و ، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت متبوع با کسب رتبه کامل در تمامی شاخص های ارزیابی صاحب عنوان عالی کشوری شد.

وی افزود : میزان رضایتمندی ارباب رجوع و روند خدمت رسانی در این ارزیابی مورد سنجش قرار گرفته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: تیم خودارزیابی این اداره کل با ۱۰ مأموریت اداری تمامی عملکرد ادارات شهرستانی را بررسی کرده است تا خدمات شایسته ای به مراجعان ارائه شود.

جهانی بیان کرد: ارتقا سطح پاسخگویی، شفافیت و مشارکت در امور، بهبود خدمات رسانی، تسهیل مسیر ارائه خدمت به مردم، رشد بهره وری و ایجاد هماهنگی بین اداره شهرستانی از اهداف تیم خودارزیابی این اداره کل بود.

وی اظهار داشت: طی سال جاری نیز تیمی متشکل از کارشناسان متخصص برنامه خودارزیابی را پیگیری می‌کنند تا عملکرد دستگاه‌های شهرستانی به خوبی ارزیابی شود.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.