تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 21:51
224 بازدید
کد خبر : 208852

سامسونگ گلکسی A34 اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6 دریافت می‌کند

سامسونگ گلکسی A34 اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6 دریافت می‌کند

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که عرضه One UI 6 سامسونگ بر اساس اندروید ۱۴ این روزها واقعاً در حال افزایش است و پس از تعداد زیادی دستگاه از اوایل این هفته، امروز نوبت گلکسی A34 است که مزه های جدید را بچشد. این به‌روزرسانی در اروپا منتشر

Samsung Galaxy A34 is now receiving Android 14 update with One UI 6

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که عرضه One UI 6 سامسونگ بر اساس اندروید ۱۴ این روزها واقعاً در حال افزایش است و پس از تعداد زیادی دستگاه از اوایل این هفته، امروز نوبت گلکسی A34 است که مزه های جدید را بچشد.

این به‌روزرسانی در اروپا منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد به طور گسترده در اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، چک و بریتانیا مشاهده شده است.

سامسونگ گلکسی A34 اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را با رابط کاربری One UI 6 دریافت می‌کند
بیلد جدید دارای برچسب A346BXXU4BWK2 است و همانطور که انتظار دارید، سطح وصله امنیتی نوامبر را شامل می شود. مانند همیشه، چنین عرضه‌هایی مرحله‌بندی شده‌اند، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا اعلان به‌روزرسانی در همه دستگاه‌های کشورهای فوق‌الذکر برسد. اگر حوصله ندارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی را در A34 خود به‌صورت دستی بررسی کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.