تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:04
307 بازدید
کد خبر : 208854

قیمت رسمی iQOO 12 در هند توسط آمازون به بیرون درز کرد

قیمت رسمی iQOO 12 در هند توسط آمازون به بیرون درز کرد

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گسمارنا در پایان ماه گذشته، شایعه‌ای به ما اعلام کرد که قیمت iQOO 12 در هند درز کرده است، جایی که قرار است در ۱۲ دسامبر عرضه شود. چی بهتره؟ نشت قیمت رسمی مستقیماً از یک خرده فروش معروف. و امروز آمازون تحویل داد. iQOO 12 را به

به گزارش نخست نیوز و به نقل از گسمارنا در پایان ماه گذشته، شایعه‌ای به ما اعلام کرد که قیمت iQOO 12 در هند درز کرده است، جایی که قرار است در ۱۲ دسامبر عرضه شود. چی بهتره؟ نشت قیمت رسمی مستقیماً از یک خرده فروش معروف.

و امروز آمازون تحویل داد. iQOO 12 را به صورت نابهنگام، با قیمت و همه موارد ذکر کرد، بنابراین ما اکنون می دانیم که دقیقاً چه چیزی را انتظار داریم. مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۲۹۹۹ روپیه روپیه خواهد داشت، در حالی که نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۵۷۹۹۹ روپیه روپیه برای شما به ارمغان می آورد.

با این حال، توجه داشته باشید که فهرست هر دوی این موارد را به‌عنوان قیمت‌های کاهش‌یافته، از ۵۹۹۹۹ و ۶۴۹۹۹ INR، به ترتیب برای هر نوع نشان می‌دهد. بنابراین، طبق گفته آمازون، آن ها MRP ها خواهند بود.

iQOO 12 در ابتدا در ماه گذشته در چین با صفحه نمایش لمسی ۱۲۶۰×۲۸۰۰ ۱۴۴ هرتز AMOLED 6.78 اینچی، چیپست Snapdragon 8 Gen 3 در فرمان، سیستم دوربین سه گانه پشتی (۵۰ مگاپیکسل اصلی با OIS، پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتوکال با زوم ۳x) عرضه شد. ، ۵۰ مگاپیکسل فوق عریض)، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.