تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 13:10
239 بازدید
کد خبر : 208842

چگونه در ۷ مرحله در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم؟

چگونه در ۷ مرحله در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم؟

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از محتوای سنگ برای جذب انبوهی از بازدیدکنندگان به وب سایت خود، بهینه سازی نتایج جستجو و ایمن کردن جایگاهی در صفحه اول محبوب Google بسیار مهم است. اسرار به حداکثر رساندن نتایج جستجوی Google خود را فاش کنید و تعداد بازدیدکنندگان خود را

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از محتوای سنگ برای جذب انبوهی از بازدیدکنندگان به وب سایت خود، بهینه سازی نتایج جستجو و ایمن کردن جایگاهی در صفحه اول محبوب Google بسیار مهم است. اسرار به حداکثر رساندن نتایج جستجوی Google خود را فاش کنید و تعداد بازدیدکنندگان خود را به طور ناگهانی افزایش دهید.

وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتالی می شود، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) پادشاه است.

 

در حالی که روش‌های دیگری مانند رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی می‌توانند نتیجه شما را افزایش دهند، هیچ چیز با کسب رتبه برتر در نتایج جستجو قابل مقایسه نیست.

 

گوگل به مراتب بزرگترین موتور جستجو است که بیش از ۸.۵ میلیارد جستجو را در یک روز انجام می دهد. بنابراین، اگر می خواهید وب سایت و محتوای خود را بهینه کنید، باید از رهبر پیروی کنید.

 

متأسفانه، گوگل در مورد الگوریتم خود و اینکه چگونه نتایج را دقیقاً در صفحه اول خود رتبه بندی می کند، به شدت نگران است.

 

گفته می‌شود، بر اساس تحقیقات و تغییراتی که پس از به‌روزرسانی الگوریتم رخ می‌دهد، تشخیص اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، بسیار آسان است.

 

به عنوان یک کسب و کار، باید بدانید که چگونه نتایج جستجوی گوگل را بهینه کنید تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

 

خوشبختانه، ما می‌توانیم توضیح دهیم که چگونه می‌توان تنها در هفت مرحله آسان در گوگل رتبه بالاتری کسب کرد. بیا شروع کنیم.

 

شکستن اهمیت سئو

ممکن است بپرسید چرا سئو برای موفقیت برند من بسیار حیاتی است؟ بهینه سازی صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) چه ویژگی خاصی دارد؟ چرا باید در گوگل رتبه بالاتری داشته باشم؟

 

در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که نشان می دهد چرا باید زمان، انرژی و پول را برای بازاریابی سئو سرمایه گذاری کنید.

 

ترافیک اینترنت بیشتری را جذب کنید

در حالی که اندازه گیری درصد دقیق کلیک هایی که نتیجه برتر در یک صفحه جستجو می شود دشوار است، تخمین فعلی حدود یک سوم (یا ۲۷.۴ درصد) است.

 

بنابراین، فرض کنید یک کلمه کلیدی به طور متوسط ۱۰۰۰۰ بازدید در روز دریافت می کند. اگر قرار بود در جایگاه برتر قرار بگیرید، می‌توانید انتظار داشته باشید که روزانه حدود ۲۷۴۰ بازدیدکننده از سایت خود داشته باشند.

 

در مقایسه، اسلات پنجم تنها حدود پنج درصد از کل ترافیک را به خود اختصاص می دهد، و پنج نتیجه پایین در مجموع حدود ۳.۵ درصد را به اشتراک می گذارند.

 

به طور کلی، اگر اعداد ترافیک بالایی را برای سایت خود مشاهده نمی کنید، احتمالاً به این دلیل است که در خارج از «حباب» پنج نتیجه برتر قرار گرفته اید.

 

خوشبختانه، بازاریابی سئو می‌تواند به شما کمک کند تا در رتبه‌های برتر قرار بگیرید.

 

از آنجا، شاهد بهبود قابل توجهی در ترافیک سایت خواهید بود، که می تواند به معنای درآمد قوی تر و انعطاف پذیری بیشتر در فروش محصولات به مشتریان شما باشد.

 

درک هدف کاربر

این روزها باورش سخت است، اما گوگل زمانی که اولین بار شروع به کار کرد انقلابی بود، زیرا هدفش این بود که شما را در سریع ترین زمان ممکن از سایت خارج کند.

 

موتورهای جستجوی دیگری در آن زمان وجود داشتند، اما آنها می‌خواستند بازدیدکنندگان در صفحات آن‌ها بمانند، بنابراین در یافتن اطلاعات مناسب دقیقاً مفید نبودند.

 

بنابراین، گوگل موفق شد و با تمرکز بر ارزش افزودن به جستجوی کاربر به جای تلاش برای فروش محصول یا خدمات، رقابت را شکست داد.

 

در طول سال‌ها، الگوریتم همیشه به آن مانترا وفادار بوده است، به این معنی که وقتی روی پیوندی در صفحه نتایج جستجو کلیک می‌کنید، می‌دانید که به درخواست شما مرتبط خواهد بود.

 

در نتیجه، یکی از اجزای اساسی بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید محتوای با ارزش برای مخاطبان شماست. بنابراین هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، می خواهید روی کلمات کلیدی معنایی و طولانی تمرکز کنید که هدف کاربر را آشکار می کند.

 

به عنوان مثال، به جای تلاش برای رتبه بندی برای “بهترین پیتزا در نزدیکی من”، ممکن است توجه خود را روی چیزی مانند “بهترین پیتزای بدون گلوتن در سانتا مونیکا” متمرکز کنید.

 

با دقیق‌تر بودن، می‌توانید بهتر به جمعیت‌شناسی هدف خود متوسل شوید. به این ترتیب، نرخ تبدیل شما بیشتر از یک عبارت جستجوی عمومی است.

 

آگاهی بهتر از برند

آیا می دانستید که ۷۲ درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان می گویند که حداقل به یک شرکت وفادار هستند؟

 

وفاداری مشتری در بالاترین حد خود قرار دارد، به این معنی که کسب و کارهای جدید باید برندهای خود را سریع و موثر ایجاد کنند تا مورد توجه قرار گیرند.

 

خوشبختانه، رتبه‌بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل سریع‌ترین راه برای ایجاد شهرت شما به‌عنوان یک مرجع در جایگاه شماست.

 

هرچه جایگاه شما بالاتر باشد، مشتریان بیشتر به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و می خواهند بارها و بارها محصولات شما را بخرند.

 

تشخیص نام همچنین به شما کمک می کند بر رقابت غلبه کنید زیرا مشتریان می دانند که از کسب و کار شما چه انتظاراتی داشته باشند و مراقب برندهای دیگر در همان صنعت باشند.

 

به طور کلی، سئو برای موفقیت در دنیای مدرن ضروری است. اگر آخرین تاکتیک‌های بهینه‌سازی را دنبال نکنید، فقط عقب می‌مانید و در گرد و غبار می‌مانید.

 

چگونه افراد مبتدی سئو را به صورت رایگان یاد می گیرند؟

خوشبختانه، از آنجا که سئو برای مدت طولانی یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال بوده است، منابع زیادی برای مبتدیان و شرکت های کوچک در دسترس است.

حتی بهتر از آن، لازم نیست حدس بزنید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد – هزاران آزمایش و خطا بینش های باورنکردنی را در مورد نحوه عملکرد الگوریتم گوگل به دست آورده است.

 

در حالی که هنوز یک راز کاملا محافظت شده است، ابزارهای آموزشی رایگان سئو می توانند پایه و اساس اساسی برای ایجاد یک نام تجاری بهتر را در اختیار شما قرار دهند.

 

در اینجا چند دوره رایگان وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO و نحوه استفاده از آن برای کسب و کار خود شرکت کنید.

 

  • مرکز جستجوی Google – اگر می‌خواهید بفهمید جستجوی Google چگونه کار می‌کند، می‌توانید بینش خود را از خود موتور نیز بدست آورید. Search Central کمی پیشرفته است و با منحنی یادگیری کمی همراه است، اما اطلاعات آن بسیار ارزشمندتر از آن چیزی است که می توانید از سایت ها و سازمان های دیگر بیاموزید.
  • وبلاگ‌های سئو – هزاران وبلاگ و پست مرتبط با سئو وجود دارد که می‌توانید اصول اولیه این فرآیند را مطالعه کنید. سایت هایی مانند Moz، Backlinko و Yoast SEO منابع بسیار خوبی هستند زیرا مطالب خود را بر اساس تغییرات در الگوریتم و روندها در جامعه آنلاین به روز می کنند. به طور معمول، برای یافتن اطلاعات در این وبلاگ ها باید کمی فعال تر باشید، اما ارزش تلاش را دارند.
  • آکادمی های آموزشی SEO – سایت هایی مانند SemRush و HubSpot یک قدم فراتر از ارائه اطلاعات در پست های وبلاگ و اینفوگرافیک ها به شما می روند. این وب سایت ها همچنین آکادمی های آموزشی را ارائه می دهند که در آنها می توانید اصول اولیه را بیاموزید و ببینید که چگونه آن دانش را در کمپین های خود به کار ببرید. به علاوه، از آنجایی که این آکادمی ها رایگان هستند، می توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد در دوره ها شرکت کنید.
  • تحقیقات شخصی – اگر می‌خواهید بدانید چه نوع سایت‌هایی در پنج نقطه برتر نتایج جستجوی گوگل قرار دارند، می‌توانید به سادگی آن‌ها را خودتان جستجو کنید. پس از انجام برخی تحقیقات مختصر در مورد کلمات کلیدی، می توانید آن کلمات کلیدی را جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود. از آنجا، می توانید بفهمید که چه چیزی برای ارائه دارید که رقبا ارائه نمی دهد و سپس از آن مزیت تا حد امکان استفاده کنید.

 

چگونه در ۷ مرحله در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم؟

قبل از شروع، لازم است اشاره کنیم که بهینه سازی جامع برای موتورهای جستجو یک فرآیند طولانی مدت و زمان بر است.

 

حتی اگر امروز سایت شما کاملاً بهینه شده باشد، گوگل ممکن است فردا در الگوریتم تغییراتی ایجاد کند و شما را از رتبه اول و در ابهام خارج کند.

 

خوشبختانه، در اینجا پنج مرحله برای بهینه سازی نتایج جستجو و رتبه بالاتر در گوگل وجود دارد:

 

مرحله اول: تحقیق (کلمه کلیدی) خود را انجام دهید

قبل از اینکه بتوانید هر چیزی را در سایت خود بهینه کنید، باید بدانید که برای کدام کلمات کلیدی بهینه سازی می کنید.

 

در غیر این صورت، شما در حال چنگ زدن به نی ها هستید و ممکن است هیچ پیشرفتی در تلاش های خود مشاهده نکنید.

 

تحقیق کلمات کلیدی ضروری است زیرا به شما کمک می کند توجه خود را بر روی جستجوهایی متمرکز کنید که بیشترین اهمیت را برای نتیجه شما دارند.

 

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که باید هنگام انجام تحقیقات خود رعایت کنید:

 

  • گسترده را شروع کنید و جایگاه بیشتری پیدا کنید – ابتدا به حجم جستجو برای عبارات و عبارات کلی نگاه کنید. سپس، به کلمات کلیدی نگاه کنید که به ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما کمک می کنند، بنابراین رتبه بندی در پنج موقعیت اول آسان تر است.
  • به روند حجم توجه کنید – برخی از کلمات کلیدی با گذشت زمان محبوب تر می شوند، در حالی که برخی دیگر به طور کامل کاهش می یابند. به تاریخچه یک کلمه کلیدی توجه کنید تا تعیین کنید آیا برای موفقیت بلندمدت ارزشمند است یا خیر.
  • از تنظیمات «مردم نیز می پرسند» استفاده کنید – گوگل در ارائه مطالب اضافی برای تحقیقات کلمات کلیدی شما فوق العاده است. با نگاه کردن به سوالاتی که کاربران در مورد کلمه کلیدی مورد نظر خود می پرسند، می توانید هدف آنها را درک کنید و بر این اساس کلمات کلیدی ثانویه را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم: یک ساختار سایت محکم بسازید

یکی از اجزای اساسی جستجوی گوگل خزنده هایی است که موتور از آنها برای ایندکس کردن هر صفحه از سایت شما استفاده می کند.

 

این خزنده ها باید بتوانند سایت شما را به درستی ایندکس کنند، بنابراین باید درک و پیمایش آن را آسان کنید.

 

هنگام تلاش برای رتبه بالاتر در گوگل، باید یک ساختار سایت قابل اعتماد و نسبتا ساده ایجاد کنید.

 

سلسله مراتب صفحات باید واضح و قابل درک باشد و یک زنجیره فرمان منطقی وجود داشته باشد.

 

از طرف دیگر، اگر وب سایت شما مملو از صفحات منتشر شده و منتشر نشده، لینک های شکسته، و محتوای متفاوت است، برای Google بسیار سخت تر است که آن را به درستی فهرست کند، به این معنی که سایت شما در انتهای صفحه نتایج (یا بدتر از آن، در صفحه دوم) ضعیف می شود. صفحه).

 

مرحله سوم: محتوای ارزشمند ایجاد کنید

همانطور که اشاره کردیم، گوگل با ارائه ارزش برای کاربر به موتور جستجوی شماره یک تبدیل شد.

 

به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال اطلاعات پرواز برای یک سفر آینده باشد، گوگل می داند که احتمالاً بهترین معامله را می خواهد. همچنین ممکن است فرد به اقامت در هتل یا توصیه هایی در مورد کارهایی که در مقصد نهایی خود انجام دهد علاقه مند باشد.

 

برای این منظور، گوگل دسترسی به هزاران محتوای ارزشمند و مرتبط را ارائه می دهد.

 

بنابراین، برای رتبه بالاتر در گوگل، باید مطمئن شوید که محتوای شما تا حد امکان ارزشمند است. برای تأیید ارزش آن، باید در مورد جمعیت هدف خود تحقیق کنید و به این سؤال پاسخ دهید که “آنها به دنبال چه چیزی از این تعامل هستند؟”

 

از آنجا، می‌توانید سایت بهتری بسازید که جمعیت‌شناسی هدف شما را به‌طور خودکار جذب کند.

 

در نهایت، بدانید که محتوا فقط به پست های وبلاگ اشاره نمی کند. ویدئوها، کتاب های الکترونیکی، وبینارها و اینفوگرافیک ها همگی نمونه هایی از محتوایی هستند که می توانند و باید بهینه شوند.

 

با اتخاذ یک رویکرد چند رسانه ای، جذب مخاطبان از زمینه های مختلف آسان تر است.

 

خوشبختانه، پلتفرم هایی مانند WriterAccess می توانند در این تلاش به شما کمک کنند. در آنجا می توانید پایگاه وسیعی از فریلنسرها را بیابید که آماده ایجاد محتوای ارزشمند برای برند شما هستند.

 

مرحله چهارم: یک شبکه پیوند ایجاد کنید

یکی از راه هایی که گوگل برای رتبه بندی یک سایت می داند این است که آیا بک لینک های زیادی دارد یا خیر. بک لینک ها لینک هایی هستند که از سایر سایت های آنلاین به وب سایت شما می آیند.

 

به عنوان مثال، اگر صاحب یک رستوران هستید و در مقاله جمع بندی “بهترین” وبلاگ فهرست شده اید.

 

وقتی نوبت به ساختن یک شبکه لینک می رسد، باید در مورد درخواست بک لینک از سایت ها و وبلاگ های دیگر فعال باشید.

 

علاوه بر این، باید تأیید کنید که آنها قانونی هستند و هیچ مشکلی در الگوریتم ایجاد نمی کنند.

 

به عنوان مثال، اگر سایتی دارای گواهینامه امنیتی منقضی شده باشد، احتمالاً اصلاً در نتایج جستجو نشان داده نخواهد شد.

 

علاوه بر بک لینک، باید به صفحات داخلی و خارجی نیز لینک دهید. هرچه پیوندهای داخلی بیشتری در قطعه خود داشته باشید، خزنده های وب آسان تر می توانند صفحات شما را فهرست کنند.

 

سپس، داشتن لینک های خارجی با کیفیت بالا به بهبود شهرت سایت شما کمک می کند، زیرا مایل به اشتراک گذاری لینک ها و پرداخت امتیاز هستید.

 

مرحله پنجم: انجام تست A/B

از آنجایی که سئو یک فرآیند مداوم است، هرگز نمی خواهید فکر کنید که “من با آن تمام شده ام.”

 

درعوض، باید روش‌ها و پیام‌های خود را مرتباً اصلاح کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان مناسب را دریافت می‌کند و میزان ترافیکی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند.

 

تست A/B بهترین راه برای تنظیم بازاریابی سئوی شماست، زیرا می‌توانید ببینید کدام نسخه بیشترین بازدید را دارد و سریع‌ترین افزایش را در SERP دارد.

 

هنگامی که داده‌ها را برای پشتیبان‌گیری در اختیار داشتید، می‌توانید نسخه دوم را حذف کنید و توجه خود را روی تلاش‌هایی متمرکز کنید که بیشترین بازده را به همراه دارد.

 

مرحله ششم: سرعت بارگذاری صفحه را بهبود بخشید

هیچ کس دوست ندارد برای بارگذاری یک صفحه صبر کند و تحقیقات نشان می دهد که ۲۵ درصد از بازدیدکنندگان وب سایتی را که بیش از ۴ ثانیه طول می کشد، صرف نظر از شهرت آن، رها می کنند.

 

اگر یک صفحه پنج ثانیه طول بکشد تا بارگیری شود، نرخ پرش بیش از چهار برابر افزایش می یابد، در مقایسه با صفحه ای که در دو ثانیه بارگیری می شود. نرخ پرش بالا مطمئناً بر نحوه مشاهده صفحه توسط Google تأثیر می گذارد و مطمئناً بر نحوه رتبه بندی آن در SERP تأثیر می گذارد.

 

برخی از اقداماتی که می تواند سرعت بارگذاری صفحه شما را بهبود بخشد عبارتند از کاهش مقدار فایل های CSS و جاوا اسکریپت در آن و بهینه سازی اندازه و فرمت تصویر (JPEG معمولا کوچکتر و آسان تر بارگیری می شود، اما کیفیت پایین تری نیز نسبت به PNG دارد).

 

یک استراتژی خوب دیگر فعال کردن کش مرورگر است، به این معنی که فایل های ثابت مانند تصاویر و CSS در کش کاربران ذخیره می شوند. در نتیجه، دفعه بعد که آنها از وب سایت شما بازدید می کنند، سریعتر بارگذاری می شود زیرا نیازی به درخواست از سرور نیست.

 

مرحله هفتم: وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها، اطمینان از سازگاری وب سایت شما برای موبایل بسیار مهم است. آمریکایی ها بیش از پنج ساعت در روز را با دستگاه های تلفن همراه خود می گذرانند و حدود ۹۶ بار تلفن های خود را چک می کنند.

گوگل بهینه سازی موبایل را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد، بنابراین ارائه یک تجربه مرور یکپارچه برای کاربران تلفن همراه ضروری است.

 

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما واکنش گرا است، به سرعت بارگیری می شود و دارای یک رابط کاربر پسند در دستگاه های تلفن همراه است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که اندازه فونت کافی است، فرم ها برای پر کردن ساده هستند و فیلدهای ورودی برای موبایل مناسب هستند (برای مثال از دکمه های کشویی و انتخابگر تاریخ استفاده کنید). 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.